Privat badrum

Standard 3 Bed PRIVATE Ensuite

Antal bäddar 3

Privat Rum

Privat badrum

Om Hotel Maubeuge

Med Canal Saint Martin, färgstarka affärerna och de 2 största stationerna i Paris, är den 10: e arrondissementet i Paris en av de bästa som serveras och rikaste områdena i huvudstaden. Ett par minuters promenad från Hotel Maubeuge, kom upptäcka området där goda livet är synonym med färg och glädje! Du kan ta en avkopplande promenad längs Canal Saint Martin, en gynnad söndag plats av parisarna där du möter konstnären och unprompted händelser under hela dagen. Den smalaste hus i Paris är inte heller långt från hotellet. Från hotellet med buss eller tunnelbana, kommer du att ha direkt och snabb tillgång till sevärdheter som Saint Lazare Opera och varuhusen, Faubourg Saint Denis med den indiska distriktet Montmartre, med dess konstnärer och basilikan på Sacred Heart. I hjärtat av Paris är också i närheten tack vare en direkt Metro till Hotel de Ville med distriktet Les Halles och Centre Pompidou, Louvren, Notre-Dame de Paris och Ile de la Cité. Tack vare sitt läge är Hotel Maubeuge en '"' Haussmann '"' typ hotell perfekt för dig som vill upptäcka Paris. Varmt välkomna Hotel Maubeuge är ett litet oberoende hotell som bara har ett fåtal rum! Faktum är att hotellets personal kommer att se din vistelse oförglömlig och varm. De kommer att lyssna på dina behov och alltid vara redo att hjälpa dig 24h / 7 trogen medlem av den parisiska turism, hotellets personal kan ge råd och vägleda dig till de platser och sevärdheter i huvudstaden. Service Hela teamet står till ditt förfogande för att göra din vistelse oförglömlig. Vår flerspråkiga personal hjälper dig i ditt arbete, råd och vägleda dig i ditt val kommer de att kunna lära sig om den bästa rutten, den lilla kvarterskrog eller exponeringen tid du måste se, och kan även boka taxi. Dessutom erbjuder hotellet en hyra laptop, bagagerum, värdeskåp, gratis wifi, dryck dispenser, frukost ... En privat parkeringsplats finns precis nära hotellet (11 € för 24 timmar).

Boendeinformation

Våra rum är eleganta och ljudisolerade, våra 30 nyrenoverade rum erbjuder en trevlig, bekvämt boende. • TV • Direkt telefonlinje • Lyft • Dubbelsäng OBS: Observera att efter bokning får du vår adress e-post. Du måste skicka ditt kodkort säkerhet på kortet som du använde när du bokar (detta är de 3 sista siffrorna numret på baksidan av ditt kort) för fullt för att säkra din bokning. Underlåtenhet att göra detta kan resultera i att förlora din bokning.

Lokal information

"Turism runt hotellet: • Till fots: 1 minut bort: Gare du Nord 4 minuter: Gare de l'Est 10 minuter: Sacré Coeur / Montmartre • Med tunnelbana / RER / buss 10 minuter: Opera, de stora varuhusen (Galeries Lafayette, Le Printemps) 15 minuter: Champs Elysées, Triumfbågen, Musée d'Orsay 20 minuter. Eiffeltornet, Louvren "

Kunder kan avboka sin reservation kostnadsfritt upp till 1 dag före ankomst. Efter detta datum kommer boendet att ta ut avgifter upp till kostnaden för den första bokade natten, såvida inget annat anges i boendets villkor. Depositionsavgifter som har betalats är inte återbetalbara.