• Towels for hire
  • Tvättmaskin
  • Vending Machines

Extra

• Handduk 1,22USD

Viktig information

Nnb För dem som bokar ett privat rum vill vi nämna att det dubbla badrum är väldigt billigt av en anledning. Det är en liten dubbelrum med en liten dubbelsäng. Den har ett litet badrum som delas av en pärlstav gardinen så här rummet är bäst lämpad för par på en budget som vill ha avskildhet eller ett enkelrum bokning. Om du föredrar lite mer charm du boka de andra privata rummet är stort, ljust och härligt. Tack.
**** PLEASE NOTE ****
There is an additional city tax of €1 per person per night (paid upon arrival at the hostel)

Tidigast möjliga check-in: 08:00

Senaste check-out: 10:30

• Child Friendly
  • Credit Cards Accepted
  • No Curfew
  • Taxes Not Included

Grupp bestående av 15 eller mer till Neapel?

Delade rum

Basic 7 Bed Mixed Dorm

Antal bäddar 7

Delat Rum

Delat badrum

Basic

Privata rum

Standard Double Bed Private Ensuite

Antal bäddar 2

Privat Rum

Privat badrum

Basic Double Bed Private Ensuite

Antal bäddar 2

Privat Rum

Privat badrum

Basic

Standard Double Bed Private Delat badrum

Antal bäddar 2

Privat Rum

Delat badrum

Om 6 small rooms

Drivs av en australiensare som älskar Napoli vi har ljusa, rymliga sovsalar utan bäddar, privata rum från en enda till en quad. Vårt kök är fantastisk och precis runt hörnet är en av de billigaste och mest autentiska marknaden platser i staden. Perfekt för att köpa färskvaror att komma tillbaka och laga mat. Vår gemensamma rum har massor av filmer och musik att välja mellan och det finns ingen lockout så det är en perfekt plats att på nytt ta ut efter några ansträngande resor. Bara fem minuters promenad från Piazza Dante tunnelbanestationen. Nattliv och stora äter precis utanför dörren. Fråga vår personal för massor av info om denna fantastiska, opretentiös stad. Vi kommer att förse dig med detaljerade kartor och gärna visa dig alla de bästa ställena att vandra, äta, dricka och / eller titta på. Vi har inga utegångsförbud och ingen lock-out och vår reception är öppen för incheckning mellan 08:00 och 12 midnatt. (Var noga med att anlända före midnatt!). Detta vandrarhem ligger ägs och drivs av en australiensare som har bott i och älskade Neapel för nästan 10 år. Vi skulle gärna ha dig som vår gäst. ** OBSERVERA Vi har en katt så vi hoppas att inte störa någon som kan ha allergier. *** Nnb För dem som bokar ett privat rum vill vi nämna att det dubbla badrum är väldigt billigt av en anledning. Det är en liten dubbelrum med en liten dubbelsäng. Den har ett litet badrum som delas av en pärlstav gardinen så här rummet är bäst lämpad för par på en budget som vill ha avskildhet eller ett enkelrum bokning. Om du föredrar lite mer charm du boka de andra privata rummet är stort, ljust och härligt. Tack.

Boendeinformation

Vi har sovsalar (med inga våningssängar) som är stor och rymlig med skåp och läslampor. Det finns privata rum tillgängliga från ett enkelrum med badrum i dubbelrum / tvåbäddsrum eller trippel / fyrbäddsrum. Eller rum (bortsett från den enda) är alla stora med 5 meters takhöjd.

Lokal information

Vi är mitt i centrum av staden. Det arkeologiska museet ligger en 10 minuters promenad. Hamnen och större busshållplats är också en 10 minuters promenad bort. Vi är precis runt hörnet från ett ett av de livligaste och billigaste områden matmarknad. Via Toledo, precis bakom oss är en av de främsta shoppinggatorna och det finns gott om nattklubbarna och restauranger precis utanför dörren, (vi är verkligen glada att ge några bra rekommendationer.)

Kunder kan avboka sin reservation kostnadsfritt upp till 1 dag före ankomst. Efter detta datum kommer boendet att ta ut avgifter upp till kostnaden för den första bokade natten, såvida inget annat anges i boendets villkor. Depositionsavgifter som har betalats är inte återbetalbara.