Extra

• Lakan 1,79USD
  • Handduk 2,39USD

Viktig information

Kreditkort accepteras inte, endast kontant betalning. <br />

Observera att om du inte dyker upp två timmar efter den tidtabellsenliga ankomsttiden kommer vi att ge sängen till någon annan.
Observera att vi inte accepterar bokningar för 6 eller fler personer, även om du kan behandla din beställning på hemsidan. Alla sådana bokningar kommer automatiskt att annulleras utan återbetalning av 12% handpenning. Vi värd grupper häxa är större än sex personer. Vi har rätt att annullera grupper häxa är större. Avgiften från Hostelbookers får inte återbetalas!

Tidigast möjliga check-in: 14:00

Senaste check-out: 11:00

• Kreditkort modtages ikke
  • No Curfew
  • Taxes Not Included

Grupp bestående av 15 eller mer till Berlin?

Delade rum

Standard 16 Bed Mixed Dorm

Antal bäddar 16

Delat Rum

Delat badrum

Standard 6 Bed Mixed Dorm

Antal bäddar 6

Delat Rum

Delat badrum

Om Comebackpackers

Comebackpackers vandrarhem ligger i Kreuzberg, en alternativ distriktet i Berlin, där många studenter och konstnärer från hela världen kallar hem. Kreuzberg har de mest aktiva nattliv, konst och bar scener av alla distrikt i Berlin och ständigt återuppfinna sig själv. The Comebackpackers är beläget i hjärtat av denna distriktet, som också den geografiska mitten av Berlin, och ligger också mycket nära till tunnelbanan. Det är därför den idealiska platsen att besöka sevärdheter och nattlivet i Berlin. The Comebackpackers erbjuder alla bekvämligheter en backpacker behöver. Förutom den bekväma, väl upplysta och rymliga sovrum, ger vandrarhemmet en stor allrum bra för att träffa nya vänner eller för att koppla av efter en lång dag av sightseeing eller natt av festande. Det finns även fotboll, brädspel eller en bok utbyte håller dig sysselsatt. Andra tjänster vi erbjuder: - Vi har ett fullt utrustat kök med ugn och gratis kaffe där man kan laga mat och leva på en budget genom att förbereda pasta eller fryst pizza. - Baren är redo för att festa och öppet 24 / 7 '"' Berlin-liknande '"'! - På 500 kvm (1640sqf) på taket-uteplats du kan sola, ha en barbeque eller bara njuta av Berlins gatulivet från ovan. - Naturligtvis har vi gratis trådlöst internet, så du kan berätta de senaste Berlin berättelser till dina vänner hemma för att göra dem svartsjuka. - Det finns alltid en vänlig, flerspråkig receptionist på runt-runt-drift dygnet som kommer att svara på alla dina frågor och visa dig platser du inte kan hitta i någon guidebok. - Den cykeluthyrning, en-till-ett bok-utbyte, tvättservice, rent-a-handduk tjänst, valfri frukost, och BBQ är bara några av många tjänster för rättvis priser som erbjuds av Comebackpackers. - Vi har speciella paket och som vi kommer att anpassa för dig eller din grupp. Kom Backpacker! Och besöka den berömda och välkomnande stad Berlin! Kreditkort accepteras inte, endast kontant betalning.

Boendeinformation

Den Comebackpackers erbjuder alla bekvämligheter en backpacker behöver. Förutom den bekväma, väl upplysta och rymliga sovrum, ger vandrarhemmet en stor allrum bra för att träffa nya vänner eller för att koppla av efter en lång dag av sightseeing eller natt av festande. Det finns även fotboll, brädspel eller en bok utbyte hålla dig sysselsatt. - Vi har ett fullt utrustat kök med ugn. Du kan laga mat och leva på en budget genom att förbereda pasta eller fryst pizza. - Baren är redo för att festa och öppet 24 / 7! - På 500 kvm (1640sqf) på taket-uteplats du kan sola, ha en barbeque eller bara njuta av Berlins gatulivet från ovan. - Naturligtvis har vi gratis trådlöst internet! - Det finns alltid en vänlig, flerspråkig receptionist på runt-runt-drift dygnet som kommer att svara på alla dina frågor och visa dig platser du inte kan hitta i någon guidebok. - En-till-ett bok-utbyte, tvättservice, rent-a-handduk tjänst, valfri frukost, och BBQ är bara några av många tjänster för rimliga priser

Lokal information

Comebackpackers vandrarhem ligger i Kreuzberg, en alternativ distriktet i Berlin, där många studenter och konstnärer från hela världen kallar hem. Kreuzberg har de mest aktiva nattliv, konst och bar scener av alla distrikt i Berlin och ständigt återuppfinna sig själv. The Comebackpackers är beläget i hjärtat av denna distriktet, som också den geografiska mitten av Berlin, och ligger också mycket nära till tunnelbanan. Det är därför den idealiska platsen att besöka sevärdheter och nattlivet i Berlin.

Kunder kan avboka sin reservation kostnadsfritt upp till 2 dagar före ankomst. Efter detta datum kommer boendet att ta ut avgifter upp till kostnaden för den första bokade natten, såvida inget annat anges i boendets villkor. Depositionsavgifter som har betalats är inte återbetalbara.