Recensioner om Noosa Flashpackers Vandrarhem

• Vending Machines
  • WiFi
  • Wii

Viktig information

VILLKOR
NOOSA Flashpackers VILLKOR
Betalning kan ske via kontant, direkt insättning eller kreditkort (Visa eller endast Mastercard). Kortbetalning ådrar sig en avgift på $ 1 per transaktion. Regeringen fotolegitimation krävs vid incheckningen (pass, Drivers Licence). Kontrollera i tid är 01:00 . ankomster före denna tid kan få tillgång till gemensamma faciliteter tills rummet är klar. Sen incheckning är möjlig. Kontakta oss direkt för vägbeskrivning. Ingen återbetalning ges för outs tidiga check.
Särskilda villkor gäller för bokningar från December 24 - Januari 2 inclusive. Full betalning krävs vid senast den 1 december för bokningar som går in i dessa datum. Bokning kommer inte att hållas för kreditkort med ogiltiga / minskade / otillräckliga medel. Avbokningar under denna period måste göras innan December 20 annars ingen återbetalning ges.
OBS: Följande är SÄRSKILDA VILLKOR för bokningar över Xmas och nyår: December 24 - December 27, är minst 3 nätter Inga check outs på XMAS dag eller annandag jul (26 december) Nyårs liknande Checka in senast .. är den 31 december och tidigast utcheckning är 2 januari. (Kortaste vistelse är 2 nätter, ingen check outs på nyårsdagen) och andra utvalda datum som valdes av Noosa Flashpackers

Priser kan komma att ändras på grund av aktiva specialerbjudanden och topp / lågtrafik säsonger och speciella evenemang. Se special flik eller kontakta vandrarhemmet för mer information.

Avbokningar som görs inom 48 timmar från dagen för din ankomst kommer att debiteras 1 natt hyra. En 5 $ administrativ avgift kommer att tas för alla bidrag. Noosa Flashpackers ledningen förbehåller sig rätten att ändra eller avboka bokningar utan förvarning. Grupper av 5 eller fler måste boka direkt & ge 7 dagars varsel för avbokningar eller rum debiteras som vanligt.
Kassan är 10:00. En förseningsavgift gäller för avgångar efter utsatt tid. Dag användning av anläggningar efter utcheckning (duschar) gäller. Bagageförvaring finns på $ 5 per person om boendet inte är bokad för återvändande. Vi kommer att försöka rymma datum förändringar men kan inte garantera sängen tillgänglighet. Extensions är också i mån av tillgång. Om tillägg kräver att du flytta sängar en $ 5 städavgift kommer att gälla.
Vi är ett rökfritt anläggning. Rökning inne i byggnaden kommer att resultera i en uppsägning av din bokning. Rökning i rummen kommer att medföra en deodorant avgift på minst $ 100. Ingen återbetalning kommer att ges. Rökning området tillhandahålls utanför byggnaden. Noosa Flashpackers reserver rätten att vägra inresa till någon person som bedöms av vår personal som störande för andra gäster och eller personal. Gästerna kommer att uppmanas att lämna lokalerna utan

återbetalning ges. Eventuella oförutsedda skador orsakade under din vistelse kommer att debiteras det kreditkort ges vid bokningen. (Minimum $ 100)

Tidigast möjliga check-in: 13:00

Senaste check-out: 10:00