Deluxe Double Bed Private Ensuite

Antal bäddar 2

Privat Rum

Privat badrum

Deluxe

Om Nega Maluca Guesthouse

Vi har försökt att sätta all den erfarenhet vi har samlat från många års resande och sovande i tusentals gästhem över hela världen, i vårt hem. (Sanningen är att vi främst lärt oss vad man inte ska göra). Några små exempel på denna erfarenhet är en personlig ljus för varje studentrum sängen för att inte störa andra på natten, en personlig eluttag, en hylla för toppen våningssängar, tillräckligt hängare för dina kläder och handduk i rummet och i synnerhet i duschar och naturligtvis varmt vatten, med starkt tryck, 24 timmar om dygnet. Eftersom många resenärer älskar ordet gratis, här är några av de gratistjänster vi erbjuder: - Gratis komplett allt du kan äta frukost - Gratis Sängkläder - Gratis handdukar - Gratis internet med Skype / scanner / kamera / brännare - Gratis Hi-Fi - Gratis värdeskåp i alla sovsalar - Fri tillgång till vårt fullt utrustade kök - Gratis kryddor och olja till matlagning - Gratis filtrerat dricksvatten - Gratis leenden - Gratis utbyte bibliotek - Gratis bagageförvaring - Gratis tvål för själv tvätt - Gratis och komplett reseinformation om Salvador och området. - Fri tillgång till vandrarhemmet efter kassan, till 22:30, bland annat duschar och Internet - Gratis kaffe hela dagen - Gratis taxi bokning - Gratis spel och spelkort - Gratis gäst telefon för inkommande samtal - Gratis bussbiljett bokning (bussbolaget avgifter R $ 7 för att leverera dem) - Gratis boende för Moro de Sao Paulo katamaran biljetter - Gratis, på vandrarhemmet, flygbiljetter boka - Gratis bokning av candomblé (afro-brasilianska religionen) ceremoni med en privat guide (och inte en resebyrå som personligen Vi litar inte på 2 mycket) - Gratis bokning för vidare vandrarhem du har valt - Gratis mat leverans Andra tjänster är: - Byta valuta - Tvättservice - Bar - Utanför balkong med hängmattor - Nargilas / vattenrör / Shisha / Huka - Engelsktalande Personal - nattvakt - 2 katter och en hund - Flygplats pickup (R $ 70) - Inget utegångsförbud, ingen lockout - Mycket billiga intern

Boendeinformation

Vi finns i det historiska centrum av Salvador med sina kullerstensgator och vackert bevarade och målade koloniala hus. Vårt hus ligger på en ganska gata, där lokalbefolkningen fortfarande sitta ute som kvällen faller och berätta om sin nästa liv. Vi är bara 3 min. promenad från centrum av åtgärder där levande musik och band slagverk spelar dagligen, gratis, men tillräckligt långt för att njuta av lite lugn och ro när festen är över och har en god natts sömn. Vi är några min. promenad från den enda stormarknad i området, museer, resebyråer och i princip allt du behöver för din vistelse i Salvador Vi hoppas verkligen emot dig i vårt hem och för dig att bli en del av vår familj. Inbal & resten av gänget Carnival 2011: För att garantera din bokning bredvid 10% deposition på denna webbplats måste du betala hela balans. När du reserv, kommer vi att skicka en PayPal begäran om utestående belopp. Nyår 11: min. 2 nätter 30-31

Lokal information

Endast vid betalning kommer din bokning att bekräftas (andra betalningsalternativ finns). Din bokning är personlig och kan inte överföras till någon annan person helt eller delvis. Vi accepterar endast bokningar för hela 7 nätter i Carnival mellan 3 mars - 10 MARS 2011. Vi är verkligen ledsna för det besvär, men karnevalen är en speciell tid på året där vår flexibilitet är nästan ingen alls. Utom bäddar i vandrarhemmet erbjuder vi oberoende, fullt möblerade lägenheter för upp till 15 personer. Kontakta oss direkt tack. Vägbeskrivning: Från flygplatsen: Gå utanför ankomst terminalen, korsa gatan och hoppa på en Praça da Sé buss (R $ 5). Bort den sista hållplatsen, vid torget Praça da SE, och fortsätter enligt anvisningarna nedan (från Praça da SE). Resan tar allt mellan 50-80 minuter, beroende på trafiken, men inte ta en tupplur eftersom du missar utsikt över den vackra stränderna i Salvador. En tjänsteman Taxi från flygplatsen kostar R $ 100. (US $ 57-60). Utanför terminalen en taxi kommer att vara runt R $ 70-80. Rekommenderas att fastställa priset innan man får i stället för att använda mätaren. Vi kan plocka upp dig för R $ 70. Från Rodoviaria (centrala busstationen): Gå utanför stationen och ta tunneln framför dig att Plataforma 1, och därifrån söka Ponto 2. Fånga Baroquinha bussen från hållplats nr. 4. Fråga biljetten killen att tala om när det är Pelourinho stop (på portugisiska Det blir en Parada göra Pelourinho).

Kunder kan avboka sin reservation kostnadsfritt upp till 1 dag före ankomst. Efter detta datum kommer boendet att ta ut avgifter upp till kostnaden för den första bokade natten, såvida inget annat anges i boendets villkor. Depositionsavgifter som har betalats är inte återbetalbara.