Delat badrum

Standard Double Bed Private Delat badrum

Antal bäddar 2

Privat Rum

Delat badrum

Om Globe Backpackers Exeter

Exeter Globe Backpackers är inrymt i en 18th century radhus och ett utmärkt läge bara några minuters promenad från Exeter centrum, vår nio hundra år gamla gotiska katedralen och den pittoreska historiska vattenvägar och kajen. Det är inte nämna de många pubar och klubbar i hela Exeter. Globe Backpackers är idealisk för prismedvetna letar efter en ren, bekväm och trevlig plats att bo när du njuter av vår vackra omgivningar. Vår 2000 år gamla staden ligger centralt i regionen Devon och Cornwall gör det till den perfekta platsen för att basera dig så att du kan gå på massor av utflykter till kusten, Dartmoor National Park, Eden Project och mycket mer. Lättillgängligt från London, Bristol, Bath och Cardiff, Exeter sätter verkligen att du mitt i saker. För dem som vill kompensera vissa resekostnader Exeter är en perfekt plats att göra några pounds men ändå få se massor av attraktioner. Exeter är en av de få städer i Storbritannien som ståtar med en arbetslöshet på nästan noll procent. Exeter är verkligen ett måste för varje sann backpacker! Godkänna bokningar GENOM HostelBookers Vi kräver att du skickar dina 3 siffrig säkerhetskod på baksidan av kortet med ditt bokningsnummer EFTER DIN bokning har gjorts Observera: Kontrollera ins äga rum 1530 - 2300hours ENDAST på vandrarhemmet. VÄNLIGEN GÖR RESPLANER EFTER mottagningstider! VILLKOR: - Kortbetalningar underkastade en 50PENCE tilläggsavgift. SOVSAL Bokningar: - Vandrarhemmet kräver full betalning på återbetalas till grund för den första natten av din vistelse för att acceptera din bokning. Gruppbokningar: - Globe Backpackers definitionen av en grupp = 6 eller fler personer maximala gruppstorleken 30. ALLA Grupp bokningar är att godkännas av vandrarhemmets ägare. Gruppbokningar BETALA i sin helhet och i förväg på en icke återbetalningsbar basis och vid bokningstillfället. Din bokning är inte bekräftad förrän full betalning erhållits. GRUPPER

Kunder kan avboka sin reservation kostnadsfritt upp till 2 dagar före ankomst. Efter detta datum kommer boendet att ta ut avgifter upp till kostnaden för den första bokade natten, såvida inget annat anges i boendets villkor. Depositionsavgifter som har betalats är inte återbetalbara.