• Towels for hire
  • Tvättmaskin
  • Tørretumbler
  • WiFi

Viktig information

1. Cash Only payments only. We cannot take Credit card payments. Plus we need 10 € key deposit.

2. Cancellation Period is 48 hours before arrival date! If you don't show up 2 hours after your given arrival time, we'll give the bed to somebody else and charge the first nights! So please let us know if you will arrive later.

3. Sorry but we do not accept groups bigger then 6 people. Bigger groups will be cancelled and no refund will be given!

4. For bed linen we charge once €2 + tax per guest. This charge is compulsory and because of hygiene reasons you can`t bring your own linen or sleeping bag.

NEW YEARS EVE:Please note for bookings during this period we will charge the whole booking prior to arrival
NYE bookings are not refundable. You cannot cancel or change bookings made for the time between 28-12 and 2-01. We will charge the full amount.

City tax (5%) not included in the room rate

Tidigast möjliga check-in: 14:00

Senaste check-out: 11:00

• Taxes Not Included

Grupp bestående av 15 eller mer till Berlin?

Delade rum

Standard 16 Bed Mixed Dorm

Antal bäddar 16

Delat Rum

Delat badrum

Standard 6 Bed Mixed Dorm

Antal bäddar 6

Delat Rum

Delat badrum

Om Comebackpackers

Comebackpackers vandrarhem ligger i Kreuzberg, en alternativ distriktet i Berlin, där många studenter och konstnärer från hela världen kallar hem. Kreuzberg har de mest aktiva nattliv, konst och bar scener av alla distrikt i Berlin och ständigt återuppfinna sig själv. The Comebackpackers är beläget i hjärtat av denna distriktet, som också den geografiska mitten av Berlin, och ligger också mycket nära till tunnelbanan. Det är därför den idealiska platsen att besöka sevärdheter och nattlivet i Berlin. The Comebackpackers erbjuder alla bekvämligheter en backpacker behöver. Förutom den bekväma, väl upplysta och rymliga sovrum, ger vandrarhemmet en stor allrum bra för att träffa nya vänner eller för att koppla av efter en lång dag av sightseeing eller natt av festande. Det finns även fotboll, brädspel eller en bok utbyte håller dig sysselsatt. Andra tjänster vi erbjuder: - Vi har ett fullt utrustat kök med ugn och gratis kaffe där man kan laga mat och leva på en budget genom att förbereda pasta eller fryst pizza. - Baren är redo för att festa och öppet 24 / 7 '"' Berlin-liknande '"'! - På 500 kvm (1640sqf) på taket-uteplats du kan sola, ha en barbeque eller bara njuta av Berlins gatulivet från ovan. - Naturligtvis har vi gratis trådlöst internet, så du kan berätta de senaste Berlin berättelser till dina vänner hemma för att göra dem svartsjuka. - Det finns alltid en vänlig, flerspråkig receptionist på runt-runt-drift dygnet som kommer att svara på alla dina frågor och visa dig platser du inte kan hitta i någon guidebok. - Den cykeluthyrning, en-till-ett bok-utbyte, tvättservice, rent-a-handduk tjänst, valfri frukost, och BBQ är bara några av många tjänster för rättvis priser som erbjuds av Comebackpackers. - Vi har speciella paket och som vi kommer att anpassa för dig eller din grupp. Kom Backpacker! Och besöka den berömda och välkomnande stad Berlin! Kreditkort accepteras inte, endast kontant betalning.

Boendeinformation

Den Comebackpackers erbjuder alla bekvämligheter en backpacker behöver. Förutom den bekväma, väl upplysta och rymliga sovrum, ger vandrarhemmet en stor allrum bra för att träffa nya vänner eller för att koppla av efter en lång dag av sightseeing eller natt av festande. Det finns även fotboll, brädspel eller en bok utbyte hålla dig sysselsatt. - Vi har ett fullt utrustat kök med ugn. Du kan laga mat och leva på en budget genom att förbereda pasta eller fryst pizza. - Baren är redo för att festa och öppet 24 / 7! - På 500 kvm (1640sqf) på taket-uteplats du kan sola, ha en barbeque eller bara njuta av Berlins gatulivet från ovan. - Naturligtvis har vi gratis trådlöst internet! - Det finns alltid en vänlig, flerspråkig receptionist på runt-runt-drift dygnet som kommer att svara på alla dina frågor och visa dig platser du inte kan hitta i någon guidebok. - En-till-ett bok-utbyte, tvättservice, rent-a-handduk tjänst, valfri frukost, och BBQ är bara några av många tjänster för rimliga priser

Lokal information

Comebackpackers vandrarhem ligger i Kreuzberg, en alternativ distriktet i Berlin, där många studenter och konstnärer från hela världen kallar hem. Kreuzberg har de mest aktiva nattliv, konst och bar scener av alla distrikt i Berlin och ständigt återuppfinna sig själv. The Comebackpackers är beläget i hjärtat av denna distriktet, som också den geografiska mitten av Berlin, och ligger också mycket nära till tunnelbanan. Det är därför den idealiska platsen att besöka sevärdheter och nattlivet i Berlin.

Kunder kan avboka sin reservation kostnadsfritt upp till 2 dagar före ankomst. Efter detta datum kommer boendet att ta ut avgifter upp till kostnaden för den första bokade natten, såvida inget annat anges i boendets villkor. Depositionsavgifter som har betalats är inte återbetalbara.